Direktlänk till inlägg 28 februari 2013

chiiiilllliiiiing! <3

Av 3tjejersliv - 28 februari 2013 19:57

TJEEEEEEEENA! alla roliga människor :) hänt något nytt under lovet eller? Själv så har jag bara chillat med vänner lite sådääär ;) AHAHA idag sov jag hos en av mina bästavänner, deniz som ni säkert hört i några inlägg. Vi hade fan ASSS KUL! roligaste på länge. Men just nu sitter akg bara hemma vi datan och chillar lite gran. hoppas ni får en brea kväll alla söta! hej då puss puss // alice     bilden blev liten... men YOLÅÅÅÅ! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 3tjejersliv - 16 mars 2013 23:10

Har verkligen inte bloggat på länge, har typ inte orkat o så men får väl börja blogga mer nu. Ni som läser bloggen o så kan gärna fråga/kommentera! Vi svarar på alla frågor så fråga på bara ...

Av 3tjejersliv - 14 mars 2013 20:03

Hej alla förlåt verkligen att vi inte uppdaterat så bra på sistonde...

Av 3tjejersliv - 9 mars 2013 22:27

Heej alla fina läsare. Jag hoppas att ni har haft en underbar fredag och en underbar lördag. I dag har jag i alla fall haft den bästa dagen med alle (alexandra) Emilia och alice. Vi har varit i farsta i dag och typ gått runt. Men just nu sitter vi he...

Av 3tjejersliv - 9 mars 2013 22:25

Heej alla fina läsare. Jag hoppas att ni har haft en underbar fredag och en underbar lördag. I dag har jag i alla fall haft den bästa dagen med alle (alexandra) Emilia och alice. Vi har varit i farsta i dag och typ gått runt. Men just nu sitter vi he...

Av 3tjejersliv - 8 mars 2013 12:33

Heej alla fina läsare. Just nu sitter jag i skolan och ska hem snart. Sen ska jag t min barndomsvän och vara med henne. Vi har nt varit med varandra på flera år. Och i dag är det fredag. Men jag hoppas att ni har en underbar fredag och en bra fortsät...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards