Alla inlägg under februari 2013

Av 3tjejersliv - 28 februari 2013 20:11

hejsan alla hoppas ni ialla fall ett bra/roligt sportlov. Själv så har jag varit sjuk halva lovet...   tur att jag inte va sjuk HEEEELA lovet dåå! <3 jag var TYP magsjuk och spydde lite sen hade jag feber o huvudvärk.. Det var fan skiiiiiiiiiiiiiiiiiit tråkigt.. ,Men nu är jag frisk och igår sov jag hos deniz. PUSS så längeeee bebiiiiiisar! ohhhahih :*// ALICEEEEE.            

Av 3tjejersliv - 28 februari 2013 19:57

TJEEEEEEEENA! alla roliga människor :) hänt något nytt under lovet eller? Själv så har jag bara chillat med vänner lite sådääär ;) AHAHA idag sov jag hos en av mina bästavänner, deniz som ni säkert hört i några inlägg. Vi hade fan ASSS KUL! roligaste på länge. Men just nu sitter akg bara hemma vi datan och chillar lite gran. hoppas ni får en brea kväll alla söta! hej då puss puss // alice     bilden blev liten... men YOLÅÅÅÅ! <3

Av 3tjejersliv - 25 februari 2013 10:34

Heej bloggen. I går kunde jag nt blogga för att jag var på dancehall. Sen så stannade jag och några andra kvar där. Men jag hoppas verkligen att ni hade en underbar dag i går, det hade jag i alla fall. I dag så vet jag nt vad jag ska göra. Alice sover hemma hos mig i alla fall. Jag hoppas att ni fortsätter att ha ett underbart lov det ska jag i alla fall ha. Kanske bloggar senare om jag hinner annars så ses vi i morgon. Puss och kram// Frida! <3

Av 3tjejersliv - 23 februari 2013 23:17

Heej bloggen. I går till i dag har jag Alice och Deniz sovit hemma hos Felicia en kompis. Och i dag så har vi varit i farsta och handlat lite saker. Fast Deniz ville inte följa med. Men men. Ska snart sova är jättetrött och jag har träning i dancehall i morgon. Men vi ses bloggar i morgon om jag hinner. Puss och kram/// Frida! <3

Av 3tjejersliv - 23 februari 2013 21:27

Hahah skojaaa(:
Idag har bara vart hemma hela dagen. chillat och skypat med mina bitches peani och linn. Vi var jätteee sociala. Iaaf just nu lyssnar jag på musik och tråkar sönder /: Längtar till imorn, ska t stan och köpa lite grejer.
Men ha de fett jävla bra sålänge, byebye// jazzo<3

Av 3tjejersliv - 22 februari 2013 22:58

Heej alla fina läsare jag är med felicia Alice och deniz. Vi ska sova hemm Hos felicia. Men jag hoppas att ni kommer att ha en fortsatt bra kväll så ses vi i morgon. Puss och kram// Frida! <3

Av 3tjejersliv - 22 februari 2013 07:50

Heej alla fina läsare. Jag vaknade nyss och ska snart till skolan. Sista dagen innan sportlovet börjar är så himla skönt. Bloggar senare i kväll om jag hinner. Puss och kram/// Frida! <3

Av 3tjejersliv - 21 februari 2013 20:58

Heej alla fina läser förlåt om jag inte har bloggat på länge. Men jag har i alla fall haft det roligt i dag. Jag var med min pojkvän och några kompisar. Men jag hoppas att ni kommer att ha en underbar kväll och kanske bloggar i morgon om jag hinner. Puss och kram/// Frida! <3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards